torsdag 20. september 2012

Rørospledd til smarttelefonen

Denne uka har vi hatt snø en dag, kuldegrader to hele netter og i går kom vegvesenet med brøytestikker. Jeg tror vi kan konkludere med at det er høst... Bonusen er klar luft og vakre høstfarger mot blå himmel og hvite fjelltopper. I går var det sol hele dagen og med ei ekstra jakke, gikk det fint an å sitte ute og rive/klippe mattfiller og hvis tåka letter, tror jeg kanskje det kan gå an i dag også.

Temperaturen ute inspirerte til å ta tak i et lite ullprosjekt. Vi synes det er godt med ullpledd i kulda og det synes telefonbatteriene våre også. I fjor vinter var jeg en tur på Røros Tweed og kjøpte en stor pose med pleddrester som selges til kilopris. Noe havner i vevstolen, men noe ble altså lommer til smarttelefon.

Noen ligger ute på Epla-butikken min http://epla.no/shops/engrosa/ og noen skal jeg levere til husflidsutsalget i tufsingdalen. De koster kr 75,- pr stk.

Svarte lommer med røde kanter og forskjellige treknapper

Grønne lommer med mønsterveving og treknapper - sommerfugl eller hjerte.

To forskjellige beige utgaver - med trekknapper ((blomst og sau) eller med perlemorsknapper.

To grå med blå dekor og blå perlemorsknapper og en hvit med svart dekor.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar