onsdag 29. februar 2012

Ull og tull - gjenbruk eller re-design ;-)

Har forsøkt meg på litt gjenbruk (eller re-design) av gamle ullplagg som av en eller annen grunn ikke brukes lengre. Dette her jeg laget i vinter, så får vi se om det blir mer siden.
 Leggvarmere, pulsvarmere, pannebånd og fora veske til mor av ei gammel strikkekofte - akkurat mine farger :-)

 Vest og leggvarmere av ei Fanakofte i liten damestørrelse.
Den ble solgt første martnasdagen for 200,-:-)

 (Håndarbeids)veske og pulsvarmere med hjerter på av to tynne ullgensere som er godt tova. Den er ikke fora. (200,- + frakt)

(Håndarbeids)veske av en tynn ullganser med smale fletter og raglanfelling - den er også tova - har fått treknapper og litt gulltråd på seg. Ikke fora. (150,- + frakt)

3 kommentarer:

  1. Jeg har nok ikke begynt på redesign av gensere ennå, men det kommer nok. I mellomtiden driver jeg heller redesign på harde og røffe ting, he-he. Hilsen Grethe

    SvarSlett
  2. Ingen kan gjøre ALT, Grethe. Det er en smertelig innrømmelse, men sånn er det ;-)

    SvarSlett
  3. Har forresten fått beskjed om at veska og pulsvarmerne med hjerter på ble solgt på martnan etter at jeg hadde reist på vinterferie. Dette er kanskje ikke det dummeste jeg har funnet på ;-)

    SvarSlett