tirsdag 19. februar 2019

Babybukser og biteringer - retrobonanza

Hurra! Jeg har blitt mormor til verdens vakreste lille Melvin! 
Derfor har jeg liksom kommet på tanken om at det er lurt å sy barneklær. I første omgang har det blitt enkle babybukser og biteringer med koseklut. Noe i typiske barnestoffer, noe er sydd av rester etter større prosjekter, men siden jeg er en barnslig sjel, er mye av det også i nokså barnlige stoffer.

Det jeg legger ut nå er til salgs. Det jeg har sydd til Melvin, kommer i neste uke - med prinsen inni ;-)

Først en skikkelig retro-bonanza i brunt, orange og sånt.


Disse er i str 62. Den nærmeste er litt trangere i livet enn den andre.
Pris kr 180,-/stk.

Begge disse er str 80. Orangefargen er skarpere, mer orange og helt lik hele vegen (vanskelig farge å ta bilde av)
Pris kr 180,-/stk

Den største buksa er str 86 og har lommer. Pris kr 200,-
Den lille er str 50. Pris kr 180,-

Begge disse er str 74. Pris pr stk kr 180,-  

Treringene er godkjente som biteringer.
Pris: 70,-/stk


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar