tirsdag 27. mars 2018

God påske!

Litt ble det sydd til påske, men nå om dagen er det stille på den fronten. I går og i dag har vi hatt et helt utrolig flott vær og nydelig føre, så nå har det vært skitur for alle penga et par dager. Kaldt om natta - gnistrende vakkert om dagen.

Ektemann i påskesol

Appelsinrast ved "den store steinen"

Denne ble sydd på bestilling og ligger på et bord i nabobygda - forhåpentligvis til glede for eieren og gjestene. Tulipanene har vært med meg i mange år og pryder mange slags prosjekter i mange slags farger, denne gangen veldig påske.

Disse ligger ute for salg på Gammelskola i Tufsingdalen. Broderiene (maskin) til høyre stammer fra samme kilde som under.

Jeg har aldri før hatt påskeputer, men nå fikk jeg jammen det også...
Jeg fungerer som en slags magnet på alle som skal rydde opp i håndarbeidssaker, garn, stoff og halvferdige prosjekter etter seg sjøl eller andre. Alt dette var halvferdige prosjekter fra ei venninne som har gitt seg med lappesøm og fikk beskjed av gubben om at da måtte alt sammen ut av huset... Så jeg fullførte og det ble to puter og en løper, men siden jeg ikke hadde sydd alt selv, syntes jeg ikke jeg kunne selge det, så da ble det mitt. Løperen ligger på kommoden i gangen mens putene brisker seg i sofaen.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar