lørdag 23. januar 2016

Småsøtt fra lappestofflageret...

Jeg har liksom aldri vært så god til å moderere meg - heller ikke når jeg handler stoff. Ble nok litt overivrig på noe salg på slutten av 90- tallet og tidlig på 2000-tallet, så jeg har voldsomt mye sukkersøtt lappestoff i ganske gode lengder. Disse små lappene mine gjør ikke store innhogg i lageret, men det finnes heldigvis mønster på barnekjoler og sånt som er beregna på faste stoffer.
Denne gangen har jeg testa et nytt mønster på heldress i små størrelser i tillegg til kjolene jeg har sydd mange av tidligere.
Det gikk unna med rosa, lilla, blått og grønt lappestoff + et småkreppet hvitt stoff med ankere og andre maritime symboler.

Den lilla og den rosa er i str 74, de to hvite er 86 og 92.

De to største er str 6 år, den minste str 3 år.

Disse dressene har jeg aldri sydd før, så de blir spennende å se om det er noe marked for dem. Fra venstre: 1 x str 92, 2 x str 86 og 2 x str 74. Prisen har jeg satt til 200,-



Det ble selvfølgelig litt rester av disse prosjektene også - hva jeg gjorde med dem, får du se når jeg er ferdig :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar