lørdag 3. oktober 2015

Oppvarming til kistemaling

Endelig har jeg kommet i gang med å male den digre kista jeg fikk av søster og svoger da de flytta fra stort hus til moderat leilighet. Bilder kommer når den blir ferdig ;-)
Jeg har nesten fullført tidenes kuleste maleoppdrag (enda kulere enn parabolen). Mangler bare noen omganger med klar bil-lakk og anledning til "action-bilde".
Men det er jo viktig å varme opp før større prestasjoner og i dag har jeg levert litt småtteri på husflidsutsalget i Tufsingdalen.

En bitteliten og en litt større (begge på stett) - kjøpt trehvite og litt stusselige på loppis i våres - har fått nytt liv med litt maling på.

Disse blir borte jevnt og trutt. Har 4 til liggende med mønster, klare til maling.

Knekkebrødboksene forsvant også nokså kjapt sist, her er fire nye.










Denne fikk jeg i oppdrag å male for ei venninne i våres, men fant ut at i stedet for å ta meg betalt for jobben, fikk ho dekoren i 50-årsgave i mai. En løsning både giver og mottaker var riktig fornøyd med  :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar