tirsdag 24. mars 2015

God påske!


Jeg vet jeg har vist fram dette før, men jeg tar det med denne gangen også. Dette er mitt påsketeppe som har fått plass over sofaen i dag og blir hengende til ei ukes tid over påske. Inspirasjonen er påskeevangeliet, ideene henta litt herfra og litt derfra (og faktisk litt fra mitt eget hode).
Litt har jeg sydd etter Osmessa også, men det er ikke til meg.
Gul og hvit løper i Log Cabin, 124x48 cm.
Vil du ha denne, må du kjøpe lodd på påskebasaren i Tufsingdalen Samfunnshus - det er nemlig de som har bestilt denne ;-)

Vår-/påskeløper - 105x40 cm, 400,-
Har testa nytt mønster, men vet ikke om det ble en slager...

Forsinka gave til noen som har fylt runde år. Ikke særlig vårlig, kanskje...

Litt tettere på.

Det siste jeg har sydd i det siste er faktisk en kjole i damestørrelse på bestilling fra ei venninne, men den har jeg ikke fått tatt bilde av enda - skal nok vise fram den også, når jeg bare får tatt bildene.

God påske til alle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar