fredag 28. november 2014

Til kjøkkenet

I morgen skal jeg levere de tingene jeg har sydd i det siste på Gammelskola i Tufsingdalen, så får vi se hva slags avsetning det blir fram mot jul (jeg eier varene til de er solgt, så jeg kan hente dem igjen hvis noen vil ha andre steder).
Det siste jeg har gjort på lappe-/applikasjonsfronten er nok typiske kjøkkenting.

Spisebrikker til jul. 3 par med enkel applikasjon. (Litt skarpe farger på bildene, ser jeg.)
230,-/par

Og to par grytekluter som passer til.
120,-/par

Men kan jo ikke bare sy julevarer, så her blir det blått og grått og (helårs)engler.



Løperen er 127x42 cm med applikasjoner i endene.
kr 300,-
to par tjukke, gode grytekluter, 22x22 cm
120,-/par


Duken har applikasjoner i hjørnene og måler 1m begge veger.
500,-

2 kommentarer:

  1. Koselige "kjøkkenting", og det er jo noe som alle trenger, og som også må fornyes i blant. Lykke til!

    SvarSlett