fredag 10. oktober 2014

Tradisjonelt i hvitt

Jeg har altfor mange hvite stoffer med søte små blomster og sånt. Nå må noe av det brukes opp!

Først ble det et par løpere med enkle ruter i diverse hvite stoffer. Den ene er solgt. Den andre ligger i husflidsutsalget i Tufsingdalen og måler ca 1 m x 39 cm og koster 330,-.

Fra det forrige løper-prosjektet ble det en del smårester (+ at det lå noen i en eske fra før) som ble starten på en log cabin-løper, der mønsteret rett og slett består i at den ene sida av blokka er ensfarget hvit, mens den andre er hvit med mønster i.

Løperen ble lang, 135 x 41 cm. Pris 650,-

I hylla ligger det fortsatt en god stabel av disse litt søte stoffene, så skal jeg komme innpå, må jeg nok finne mer effektive prosjekter enn dette.
Jeg har i det hele tatt hatt for liten utskifting av stoffene mine ganske lenge, så nå er det på tide å komme i gang og sy fortere enn jeg handler ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar