søndag 23. mars 2014

Osmessa 2014 - en suksess!

I går ble Vintervukku i Os innleda med messe i Oshallen, der næringslivet i Fjellregionen og lag og foreninger i Os fikk vise seg fram. Det var ca 50 utstillere og en god del skue- og handlelystne. Det hele ble avslutta med auksjon. Dette var første gangen det ble gjort noe sånt i Os, men jeg tror det ligger utviklingspotensial her - flott tiltak!
 
Overalt sprang det unger rund med stripe i håret fra frisøren og sommerfugler og spiderman i fjeset fra Ttrafo. Os Familiekor sang i åpningen og blandakor, mannskor og korps ga lyd fra seg underveis. Veldig moro at det er mulig å arrangere noe sånt i en liten kommune i Utkant-Norge :-)
 
Sjøl hadde jeg stand der jeg fikk god plass til å breie med ut med varene mine. Og sjøl om det kanskje sier mest om martnassalget, solgte jeg mer i går enn under hele Rørosmartnan.


"Engrosa" med standen sin - blid og fornøyd ;-)

Familiekoret sang (og ordføreren åpna messa)

Auksjon v/Ola Rye - litt tregt salg, kanskje?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar