fredag 23. mars 2012

Tulipanteppet har fått slektninger


Jeg stod igjen med endel rester etter tulipanteppet fra forrige innlegg som jeg tenkte at jeg skulle bruke opp og kalkulerte med at ett stripesett ekstra ville holde til å sy en løper. Det jeg ikke tenkte på, var at det var en farge mer i teppet enn det vanligvis er i en løper... Dermed ble det litt for lite og løsningen for å unngå restene ble å skjære stripesett til enda en løper. Det holdt akkurat, så da fikk tulipanteppet to slektninger - riktignok uten tulipanene.

De to løperne er nesten like - eneste forskjellen er at jeg snudde stripesettene på den andre, uten at det spiller noen stor rolle. De fikk hvit lukkekant i stedet for den grønne på teppet, siden jeg ikke hadde tulipanene å hente den mørke grønnfargen fra.


Prisen på løperne er 340,- pr stk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar