mandag 30. januar 2012

Visst skal våren komme...

De som kjenner meg, vet at jeg slett ikke har det travelt med å bli kvitt vinteren - jeg bor midt i vinterland med fjell og skiløyper rett utafor døra, så jeg har det fint på denne tida og har planlagt å bruke skia i 3 måneder til :-)
Men for de der ute som ikke synes våren kan komme fort nok, har jeg en liten forsmak her.
 Jeg fant det utrolig morsomme, gule retro-stoffet på Røros og kunne ikke dy meg - hvem trenger sol med en sånn på bordet? Dette er ikke for pingler, men vårlig solskinn må det da være i det?
 Grytekluter ble det også til - 3 par faktisk - og alt sammen skal få bli med meg og skinne på Rørosmartnan

Den siste, lille løperen er fra en tidligere vår-raptus. Det var egentlig to av dem, men den ene ble solgt. Ideen fant jeg nok i Quiltemagasinet en gang - og vi får da ikke mer moro enn vi lager sjøl ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar