torsdag 24. januar 2013

Dongeri-fest :-)

Godt nytt år alle sammen!

Før jul ble det lite blogging av den enkle grunn at alt jeg lagde skulle pakkes inn og legges under et eller annet juletre. Og sånt kan man jo ikke vise fram...

Da jeg kom i gang på nyåret bestemte jeg meg for å gå løs på haugen med avlagte dongeribukser igjen. Det er blitt mer denne uka - bilder kommer til helga, tenker jeg.
Det har vær nokså kjølig i det siste, så det har vært fint vær å være inne og fyre i. Og som den store multitasker jeg er, klarer jeg å sy samtidig ;-)

Buksebein til å ha noe oppi - fora med polkadot-stoff.
Liten: 75,- Stor: 100,-

 
Sofapute - dongerilapper på rød bakgrunn. 40x40cm, glidelås bak.
260,-
Nett, liten skopose til finskoa.
120,-
Liten løper og store, tykke grytekluter i dongeri og orange.
Løper: 175,- Grytekluter m/baklomme: 120,-

Røff og søt på en gang - pose til finskoa, eller hva du vil.
150,-
Og enda en skopose

To par grytekluter med baklomme

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar