mandag 15. oktober 2012

Kjoler, kjoler, kjoler...

Sist jeg la ut to kjoler i str 6 år, forsvant de tvert - og jeg fikk bestilling på en til. Den er også borte, men du kan jo få se hvordan den ble... Akkurat nå har jeg dessverre ingen i den størrelsen på lager.

Framsida: Bærestykket er resten (nesten) av den gulrutete duken jeg brukte sist, øverste del av skjørtet er en gardin, nederste del og ermene er rester av tidligere lappe-prosjekter.
I ryggen måtte jeg bruke nok en rest fra et lappe-prosjekt.

Så nå er det slutt på kjoler i disse fargene på en stund. jeg har rett og slett ikke flere gjenbruksstoffer i de fargene, men det finnes jo andre farger i verden. De to i str 2 år har jeg fortsatt.


Rødt, hvitt og blått (og litt svart) i str 3 år.
Bærestykket er fra et forkle som neppe har vært brukt til å lage mat med, ermene er fra et rundklipt skjørt med psykedelisk mønster, øverste del av skjørtet fra en pepitarutete 60-tallskjole og nederst har en bit av sommerkjolen mamma sydde til meg i -78 fått plass.

Denne er fortsatt til salgs for kr 250,- + porto

Og det kommer nok flere ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar