onsdag 20. mars 2019

Jeg ga Jesus nytt liv

Normalt er det Jesus som gir mennesker nytt liv, men denne gangen er det jeg som har gitt ham et nytt liv. Det vil si; hvis vi skal være helt ærlige, er det bare et broderi der Kristus med tornekrone er motivet, jeg kan påstå at jeg har gitt et nytt liv. 
Broderiet redda jeg fra å bli kasta da vi tømte Filadelfia på Røros for snart tre år siden. I mellomtida har det ligget rundt omkring på syrommet mitt og bedt pent om å få bli til noe. I går visste jeg plutselig hva jeg skulle bruke det til og her er resultatet. Motivet er definitivt påske, fargene er det ikke, så dette kan gjerne henge framme hele året. 


Veggteppet er 69 cm bredt og 77 cm høyt og har løpegang på baksiden. Fargene i min omramming og liljene er hentet fra broderiet. Det enkle er ofte det beste.
Dette kan bli ditt for 650,- 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar