tirsdag 30. oktober 2018

Flere håndarbeidsskatter - og snart er det jul!

Innimellom forberedelser til HalloVenn og hyttetur med feiring av svigermor, har det blitt litt mer lappesøm. og utnyttelse av håndarbeidsskattene fra henne jeg fortalte om sist. Og det er under 2 måneder til jul ;-)

Den første løperen en typisk helårs i div mellomblå stoffer og et avlangt midtstykke i hardangerbroderi.

108*30 cm, 300,-


Også blå med hardangerbroderi, men denne gangen i typiske julestoffer.
122*22 cm, 300,-


Juleløper som lar hardangerbroderiet spille hovedrollen.
141*37 cm, 450,-


Nok en enkel juleløper med hardangerbroderi i hele lengden.
(Må muligens vaske den før jeg selger den, for å få vekk sporene etter sømmen der broderiet var montert inn i overlakenet sitt...)
132*30 cm, 400,-


Denne har jeg to av. Først tenkte jeg at dette var jul, men nå synes jeg kanskje det er en smakssak. De mørkerøde blokkene med motiv i midten fulgte med i alle stoffrestene og de påbegynte prosjektene jeg fikk etter ei venninne som slutta å sy.
99*34 cm, 300,-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar