tirsdag 10. november 2015

Klostersøm i fri dressur

På loppis i Feragen i høst forsynte jeg meg grovt av lageret med klokkestrenger og putetrekk i klostersøm. Skulle vært moro å vite hva de tenkte, de som tok i mot betaling for samlinga...

Her var det jo mye snadder, men sjøl om jeg ikke kunne tenke meg å ha dette på veggen eller i sofaen som det er, synes jeg det er fint å kunne bruke omigjen håndarbeide som noen har brukt mange timer på lage. Derfor skulle dette få gjenoppstå til et nytt liv.

Umontert putetrekk ble lokk på skulderveske. 
Veske, type nett uten lukning på toppen men med glidelåslomme i foret. Lik på begge sider.

Litt kortere nett - det ble avhengig av lengden på klokkestrengen. Også med glidelåslomme inni.

Det foreløpig siste nettet, ganske høyt fordi klokkestrengen var lang.
Det får bli flere ved en seinere anledning.

Samme pris for alle: 350,-

2 kommentarer: