mandag 23. januar 2012

Nyttårsforsetter

Et av mine 'nyttårsforsetter' var å rydde/bruke opp endel materiell jeg har hatt liggende lenge. Det kommer flere dongeribilder, men det stoppa jo ikke der...
Rundt 1990 handla jeg opptil flere kurver som skulle males med markblomstene som bokstavelig talt 'florerte' den gangen. Noen av dem er nå utstyrt med fôr og serviettdecoupage - andre skal males, men ikke med markblomster ;-).
I første omgang skal de få være med på Rørosmartna'n i februar - etterpå blir det nettbutikk, eller du kan sende meg ei melding hvis du er interessert i en av dem.

.
Den første fikk sommerfugler og fôr med blondekant. Jeg ser at alle disse ble sikkert søte nok ( i hvert fall for meg og mine tømmervegger), men heldigvis har folk forskjellig stil og smak, så kanskje de finner et godt hjem hos noen som blir glad i dem.




Disse to ble nokså like - bare med forskjellig blondekant på foret. Kurver for roseelskere.


Den siste kan du henge på kjøkkenet med grønnsaker som ikke trives så godt i kjøleskapet. Den tåler litt røffere omgivelser enn de første. Bunnfargen er lys grå (det kommer kanskje ikke så godt fram på bildet).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar