mandag 19. januar 2015

Redesign og opprydding ble jenteklær str 4-5 år og to rosa strikkeputer

Godt nytt år!
Jeg starter det nye året som jeg slutta det gamle; med opprydding i stoffhyllene. Før jul ble det opptil flere kjoler til mor, barneklær og dokkeklær for salg og duker og løpere av typen "stoffslukere". Nå begynner det faktisk å synes (for den som er godt kjent) i hyllene at jeg har sydd fortere enn jeg har handla.
Det ble f.eks 1,5 flanellspysj til mor (som ikke akkurat er noe å fotografere) ;-)
Blomstrete flanellspysj i str 4-5 år er mye artigere :-)
Småblomstrete flanell fra stofflageret, nyinnkjøpt, rosa ribb, rosa pyntesømmer.
350,-
Rosa pyntesømmer matcher ribb og kanter :-)
God og varm til små prinsesser.
Redesign snurreskjørt 4-5 år
Av et skjørt med mange snåle sømmer som det allerede var klipt litt av og et sengesett med hjerter som det også var tatt litt av før det havna i mine hyller.
Ny sjokkrosa ribb i livet.
Lettvinte løsninger ga en pris på 150,- så her er det bare å snurre i veg!

Tynn jerseykjole str 4 år.
Ikke helt fornøyd med halskanten, så prisen er bare 150,-
Eldstemann lo godt da han så denne, for dette stoffet har ligget siden jeg sydde sjørøvergensere til ungene til karneval i barnehagen...

Halskanten ble litt snål, så denne kjolen ble priset ganske lavt

Av ei halvferdig strikkejakke (som jeg ikke vet hvem som har laget) ble det to sofaputer.
Fargen ble litt kald på bildet, den er noe varmere og mer imøtekommende i virkeligheten.
Den ene måtte jeg neste igjen med garn i samme farge fordi overlappen ble litt for liten for knappene å holde pent på plass.
Pris pr stk kr 150,-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar