torsdag 28. november 2013

Enkelt til jul

Jeg har liggende litt av hvert av mye rart i mine gjemmer og i høst har jeg rydda en del og skaffa meg litt oversikt. Ikke alt er like enkelt å bruke som små lapper i tette mønstre, men da finnes det andre og enklere måter å bruke dem opp på.
I dag ble det en liten kaffeduk i rødt og grønt og en lang løper i blått, rødt og litt gull.


Stoffet i midten har epler, blomster og kristtorn på mørk blå bunn. Litt gull i mønsteret får være med videre i den smale ramma mens den brede, blå tar opp bunnfargen.
Løperen måler hele 131x40 cm og koster kr 300,-.
Nærbilde av juleløperen.

 


Liten juleduk med ruter i rødt og grønt med innvevde gulltråder. I den mørkegrønne ramma (eg. en del mørkere) er det quiltet med gulltråd.
Duken måler 73x73 cm og koster kr 300,-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar