fredag 10. mai 2013

Spisesmekker - kjekt å ha

Skikkelige spisesmekker er kjekt å ha når barnegrøten kommer på avveier. Disse er sydd av frotte med gummibakside (sånn som man legger under lakenet til små barn). Lomma er frotte-rester fra retroputeprosjektet mitt og fra ei frisk badekåpe som noen en gang har begynt å sprette fra hverandre og så gitt opp.
Jeg må innrømme at jeg husker ikke lenger hvor store (dvs små) sånne små er siden mine slett ikke er små lengre, men smekkene er 38 cm fra midt på halsen og ned og 22 cm på det smaleste mellom ermeåpningene.
 
Spisesmekker i vårsol, pris 75,-

 
Disse er nok i vinden - samme størrelse, samme pris.
 

1 kommentar:

  1. Et par har jeg solgt før og nå skal restlageret reise til en menighetsbarnehage i Bodø - morsomt :-)
    Ser ikke bort fra at det blir flere av disse etter hvert :-)

    SvarSlett