fredag 26. april 2013

Flere retro-muligheter på lager

For et par dager siden la jeg ut bilder av mine retroputer som lengter etter våren. De kan du få kjøpt hvis du synes de passer i hagen eller på terassen din, men jeg ha faktisk liggende flere av disse frotte-prøvene fra stoffbutikk i Oslo på 70-tallet. Foreløpig har jeg bare begynt å fundere litt på hva det skal bli av dem. Flere hageputer eller noe helt annet? Det er litt av moroa det også ;-)

Litt mer beskjedent mønster med sjatteringer av ubleket i bunnen. Det rosa er omtrent dobbelt så stort som de to andre til sammen (de er drøyt 60x60 cm)
 
Heftig bladmønster i fire forskjellige farger. De små er ca 60x60, det grønne litt mer enn fire ganger så stort.

En ensom svale (og det er kanskje like greit...) omtrent på størrelse med de andre store bitene.
Dette finnes det tre store biter av, men alle i samme farge.
Nok en enslig svale - ett stort stykke med stiliserte, blå trær.

Denne er også ensom - og gjør vel nok av seg som det er ;-)

Hvis du kommer på hva du har lyst på av disse stoffene før jeg finner på noe sjøl, har du sjansen til å få sydd  noe ingen andre har maken til ;-)

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar