torsdag 19. april 2012

Hurra! Jeg har åpnet nettbutikk!

Denne uka åpna jeg nettbutikk på www.epla.no og la ut ganske mange varer. Blir kjempeglad hvis du besøker meg på http://epla.no/shops/engrosa/ :-) Det kommer flere varer etterhvert.

Mye av det som ligger der har jeg vist fram her før, men noen smakebiter kan du se under her.

Applikert høstløper til kr 265,- har også en lengre bror.


Løper i lyse vårfarger kr 430,-

Redesign dongeriskjørt - finnes i 5 varianter til kr 200,-

Vårløper kr 300,- kan få følge av både grytekluter og "kurver"

Gjenbruksveske kr 200,-

Gjenbruksnett kr 150,-

Løper kr 425,-

Alt dette og mye mer finner du i den nye butikken min :-) Og snart legger jeg ut flere varer. Jeg er ille stolt og blir glad om du deler :-))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar